מוניות בירושלים – איך למצוא את המוניות הטובות ביותר בירושלים

תחנת מוניות בירושלים

להסתובב בירושלים יכול להיות קצת מסובך. עם זאת, אם אתה יודע היכן לחפש שירות מוניות טוב, אתה יכול לעקוף בקלות את ירושלים. להלן מספר טיפים שיעזרו לכם למצוא את שירות המוניות הטוב ביותר בירושלים.

מה הופך מוניות בירושלים למיוחדות?

קבלת מונית בירושלים היא פשוטה, בטוחה ואמינה. אתה יכול לברר אחד ברחוב, להתקשר לאחד או להזמין אחד ברשת. אבל יש כמה דברים שכדאי לדעת לפני שאתה לוקח מונית.

הדבר הראשון שכדאי לדעת על מונית בישראל הוא שאתה לא צריך להטות את הנהג. עם זאת, אתה יכול לשלם תוספת עבור מזוודות ונוסעים נוספים. אתה יכול גם לנהל משא ומתן על המחירים עם הנהג שלך לפני שנכנס למונית.

מוניות מוסדרות על ידי משרד התחבורה. המחירים משתנים לפי שעה ביום ובמסלול. תעריפים קבועים גבוהים משיעורי המטר. התעריף יכול להשתנות בגודל הרכב. מטען סטנדרטי הוא 13 ש"ח בין השעות 5.30 לפנות בוקר לשעה 21 בערב.

ידוע כי נהגי מוניות בירושלים הם סבלניים מאוד עם תיירים. הם מכירים את כל הרחובות, האטרקציות והציוני הדרך. הם גם יודעים להגיע לשדה התעופה.

נהגי מוניות יכולים לאסוף אותך מהמלון שלך. הם יכולים גם לאסוף אותך בשדה התעופה. אסור להם לקחת כרטיסי אשראי. יש להם שלט מונית שחור וצהוב ייחודי על גג רכבם. הדלתות נפתחות עם ידית גדולה מהמושב.

ישנם שני סוגים של מוניות בירושלים: מוניות שירות ושרוטים. מונית שירות היא מיניוואן בצבע בהיר שיכול להכיל עד 10 נוסעים. בדרך כלל הם פועלים בין ערים גדולות יותר. הם לא רצים על שבת יהודית.

טיפים לשימוש במוניות בירושלים

השימוש במוניות בירושלים הוא בטוח ופשוט. אם אתה מבקר בעיר בפעם הראשונה, כדאי לשכור נהג. אחרת, קל ללכת לאיבוד בתנועה. כדי לוודא שתגיע ליעד שלך, השתמש בטיפים שלהלן.

המוניות הרשמיות בשדה התעופה בן גוריון זמינות. הם מציעים תעריפים קבועים, ותוכלו לרכוב על חמש חמש. עם זאת, תצטרך לענות על שאלות על הטיול שלך, ולהמתין בתורים לביטחון.

הממשלה גם מסדירה את ענף המוניות, כך שתוכלו לצפות לשלם מחיר מוסדר עבור טרמפ. עם זאת, התעריפים עשויים להשתנות עד היום, השעה ביום ובמסלול. תצטרך גם לשלם תשלום נוסף אם תזמין מונית מרחוק.

אם אתה ממהר, אתה יכול גם לנסות אפליקציה לשיתוף רוכבים. האפליקציות האלה, כמו Uber, מזמינות מונית עבורך. עם זאת, אין צורך להטות את הנהג.

יתכן שתרצה להשתמש במד. תצטרך לשלם תשלום קטן עבור השימוש במד, אך יהיה לך סיכוי טוב יותר לקבל מחיר הוגן.

טיפ נוסף לשימוש במוניות בירושלים הוא להזמין קדימה. מלונות ומסעדות רבים יש תחנות מוניות בדלתות הכניסה שלהם. אתה יכול גם להתקשר למוניות למיקום שלך, אך תצטרך לדבר עם מונן בעברית.

איך אתה יכול לבחור מוניות בירושלים?

קל בירושלים קל אם אתה יודע לבחור מוניות בירושלים. אתה יכול לברר אחד ברחוב או להשתמש באפליקציית מוניות. שיטות אלה הן בטוחות ויעילות.

בעיר יש עשרות חברות מוניות. הם זמינים כמעט בכל מקום. יש להם סימן מונית שחור וצהוב מיוחד שמזהה אותם.

נימוסי מונית בישראל שונים ממדינות אחרות. זו הסיבה שתיירים רבים מעדיפים להשתמש במטר. תעריפי מוניות נקבעים לפי שעת היום, כמה מזוודות יש לך ומיקום היעד שלך.

הדבר החשוב ביותר הוא ליצור קשר עם הנהג לפני הנסיעה. הוא או היא יוכלו לספק לך מידע מועיל על היעד שלך. כדאי גם לקבל את שמך, מספר הטלפון וכל שמות העדים שמוכנים לפני שאתה נכנס למונית.

בעוד מוניות בשפע, חלקם עשויים לנסות לקרוע אותך. אם אתה נוסע לבד, תצטרך להחליט על מושב קדמי או אחורי. יתכן שתצטרך לשלם תוספת עבור יותר משני נוסעים או מזוודות נוספות.

אפליקציית Sixt מקלה על הזמנת מונית בירושלים. זה עובד עם חברות מוניות מקומיות וקשור לשיעורי מטר בעיר. זה גם מאפשר לך לדרג את מנהל התקן המונית שלך ולקבל קבלת דוא"ל.

לחצו כאן על מנת למצוא תחנת מוניות בירושלים.